BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du klar til at bygge (videre) på dine kompetencer inden for ledelse i en hverdag med salget som omdrejningspunkt? Og vil du være med, når vi arbejder videre med vores bæredygtighedsstrategi mod en endnu mere klimavenlig verden? Så læs endelig med her.
Du kender os sikkert som stedet, hvor du gør et hurtigt stop, lynoplader din elbil eller stiller sulten. Men vi er meget mere end det. Hos Circle K er vi en familie og nu drømmer vi om et nyt familiemedlem, der motiveres af salget og de gode relationer til både kunder og medarbejdere.
Vores fire grundlæggende værdier One Team, Do The Right Thing, Take Ownership, Play To Win afspejler den kultur, du bliver en del af. De er et udtryk for, at vi går op i mennesker, at vi lykkedes sammen og tager ansvar – og at det skal være sjovt at gå på arbejde. Er det en kultur, du kan se dig selv i?
Har du ambitionerne? Så har vi planen
Vi drømmer om at høre fra dig, der har en baggrund inden for salg, og som drages mod tankerne om at lede dygtige og engagerede medarbejdere. Måske har du allerede beskæftiget dig med ledelse, måske er det helt nyt for dig. Sammen med dig skræddersyr vi et karriereuddannelsesforløb, så du bliver klædt godt på til rollen. Du kan læse mere her: karriereuddannelsesforløb
Som Assistant Store Manager vil din hverdag indebære:
• Fokus på salgsindsatser: Det er ingen hemmelighed, at vi sætter vores kunder og deres behov i centrum. Sammen med din Store Manager administrerer du salgskonkurrencer, som motiverer teamet og som møder vores kunders ønsker. Vi er sammen om at tage ansvar for kunden.
• Praktiske opgaver: Du trives med de daglige praktiske opgaver i en travl butik. Vi arbejder som One Team, og du er gerne frontfigur, når I bestiller varer, fylder produkterne på hylderne og sørger for, at butikken er rengjort og indbydende.
• Ledelse og udvikling af teamet: Du bliver en del af et team på 18 medarbejdere. Sammen med din Store Manager, bidrager du til, at alle kolleger trives og udvikler sig - både fagligt og personligt. Og så er det din ledelsesstil, der tiltrækker og engagerer de bedste medarbejdere.
• Fokus på retningslinjer for fødevaresikkerhed: Håndtering af food vil desuden være et stort omdrejningspunkt i din hverdag. Det er derfor et plus, hvis du allerede har erfaring med at arbejde med food og overholde retningslinjer for fødevaresikkerhed.
Vi lærer dig naturligvis alt om vores koncept og værdier, så du er klædt på til driften i en Circle K butik.
Bliv en del af et team, hvor vi tager ansvar – både lokalt og globalt
Som international virksomhed har vi et særligt fokus på de klimavenlige valg. Vi er derfor stolte over at invitere dig ind i et team, hvor vi arbejder for, at elbiler, flydende el og biobrændstoffer er tilgængelige og effektive. Vi ved, at de får en afgørende rolle i den bæredygtige fremtid, som vi allerede har sat kursen mod.
Selvom vi træder frem på den internationale scene, er det familiære og nærværende lige så vigtigt for os. Vores medarbejdere er vores vigtigste ressource, og dem vil vi gerne passe godt på. Derfor er det en selvfølge for os at kunne tilbyde alle ansatte sundhedsforsikring.
Lidt mere konkret bliver du en del af Distrikt Midtjylland, som er kendt for højt humør og tæt sammenhold mellem butikkerne. Her har man det sjovt, særligt når man har travlt, og det skaber en dynamisk og positiv arbejdskultur. I distriktet betjenes dagligt omkring 8.500 kunder, som vi sætter en ære i at give den bedst mulige serviceoplevelse.
Distriktet består af 14 butikker, hvor i alt 160 dedikerede medarbejdere arbejder. Området strækker sig fra Silkeborg til Skive og fra Hadsund til udkanten af Aarhus. Uanset hvor i distriktet du befinder dig, vil du møde engagerede medarbejdere, der arbejder sammen for at sikre, at vores kunder får en fantastisk oplevelse.
Jette Mortensen, der er Store Manager i din nye butik, vil være din nærmeste leder. Du vil hurtigt lære Jette at kende som en, der sætter klare rammer og samtidig tager sig rigtig godt af sine medarbejdere. Jette har været ansvarlig for butikken de sidste 4 år og har mange års erfaring i Circle K.
I Circle K vil vi være kendt for god mad på farten, og netop her udmærker Circle K Knudstrup sig som en af de bedste. Kombinationen af en super placering på Aalborgvej, et gennemrenoveret butikslokale og ikke mindst nogle engagerede og dygtige medarbejdere skaber de bedst mulige betingelser for netop det.
Med struktur og teamånd arbejder vi mod en fælles bæredygtig fremtid
Din baggrund kan se ud på mange måder, og mest af alt er vi nysgerrige på dig som menneske. Og med din salgserfaring, er vi allerede rigtig godt på vej. Måske har du erfaring fra detailhandlen eller restaurationsbranchen, og måske ved du en ting eller to om convenience. Overrask os endelig.
Din personlighed er derimod ret vigtig for os. Vi vil meget gerne høre fra dig, der trives med ansvar, og som har en høj moral og etik – du kan ganske enkelt lide at gøre tingene ordentligt.
På vej i den rigtige retning - vil du være med?
Har vi netop beskrevet dig og dine ambitioner? Så send dit CV til os via linket.
Har du spørgsmål, som ikke er blevet besvaret, er du velkommen til at kontakte Store Manager Jette Mortensen på tlf: 86 88 01 38
Ansøgningsfrist: Vi behandler ansøgningerne løbende.
Som en del af rekrutteringsprocessen, indhenter vi referencer fra tidligere arbejdsgivere.
Hos Circle K er der plads til alle, og vi arbejder altid sammen som One team! Vi værdsætter diversitet og forskellige måder at tænke og arbejde på. Vi opfordrer derfor alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap, etnisk baggrund etc. Det vigtigste for os er, hvordan du er som menneske, og vi opfordrer derfor til, at du ikke sætter billede på dit CV.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Silkeborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Circle K Knudstrup, Aalborgvej, 8620 Kjellerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6093235