Har du erfaring med salg og konstruktioner?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Synes du, at det er spændende at beskæftige dig med både salg og tegning af konstruktioner? Så er dette den helt rette mulighed for dig.

På vegne af KVM A/S søges en initiativrig person til en spændende og kombineret stilling, hvor man supporterer både salgsafdelingen samt konstruktørerne.

Dine opgaver vil være:

  • Supportere salgsteamet
  • Ordrestyring
  • Supportere konstruktører
  • Tegnearbejde i CAD/CAM-programmer
  • Diverse ad-hoc opgaver

Du vil få en central rolle i teamet hos KVM A/S, hvor du får mulighed for at få en spændende og alsidig hverdag, da du både kommer til at arbejde direkte med salg og med tegninger og konstruktioner.


Kvalifikationer og kompetencer

Vi forestiller os, at du har erfaring fra lignende stillinger, og har erfaring med AutoCAD, samt udarbejdelse af tegningsmaterialer.
Du trives i en stilling, hvor du skal have flere hatte på, og hvor to dage ikke er ens. Du kommer til at have berøring med flere forskellige kontaktflader, og skal derfor kunne trives i en vidtfavnende hverdag.  

Derudover lægger vi vægt på, at:

  • Du trives med at arbejde selvstændigt, og er opsøgende i dit arbejde
  • Du har tegningsforståelse, og har også gerne erfaring med CREO 3D (det er ikke et krav)
  • Du har erfaring med at arbejde i et ERP-system og generelt er god til it
  • Du taler dansk på modersmålsniveau og kan gøre dig forståelig på engelsk

Da du kommer til at arbejde sammen med både salgsteamet og konstruktørerne, er det vigtigt, at du som kollega er hjælpsom, og har gode samarbejdsevner.

Som person vægter du din faglighed højt, og det driver dig at levere et godt stykke arbejde. Selvom flere af dine opgaver overleveres fra kollegaer eller overlapper med kollegers, så skal du være selvstændig og arbejde fokuseret og detaljeret med dine egne opgaver.


Praktiske oplysninger

Der er tale om en stilling i en sund virksomhed med rigtig gode værdier og stolte traditioner. KVM A/S vægter en høj medarbejdertilfredshed, hvor der hersker en uformel omgangstone i et arbejdsmiljø med albuerum og plads til at hjælpe hinanden på kryds og tværs.

Arbejdstid: Fuldtidsstilling, i tidsrummet kl. 06.00 - 16.00 med stor frihed til at tilrettelægge sin egen hverdag.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt, men vi venter på den rette kandidat. Der holdes samtaler løbende.

Ansættelsesforhold hos kunden: Fastansættelse. Du tilbydes en god, fast månedsløn. Du vil indgå i virksomhedens kollektive pensionsordning m.m.

Arbejdssted: KVM A/S, Industrivej 22-24, 8620 Kjellerup. Vi forventer, at du bor i hensigtsmæssig afstand fra denne adresse.

Søg jobbet

Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.


Temp-Team

Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.

Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

TEMP TEAM A/S, Sommervej, 8210 Aarhus V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5916686

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet