Bliv administrativ nøgleperson i daginstitutionerne Blicheregnen og Gudenåen

dato

Vi søger en administrativ medarbejder til de to daginstitutioner Blicheregnen og Gudenåen. 

Stillingen er på 30 timer med ansættelse pr. 1. februar 2025.

I jobbet vil du blive en nær samarbejdspartner for institutionsledelsen. Dine opgaver vil blive mangfoldige i et miljø, der er præget af uhøjtidelighed og med en anerkendende omgangsform.  Arbejdsstedet er fleksibelt og efter aftale – hvor hjemmearbejde er en mulighed. Sammen med dig, vil vi tilrettelægge arbejdsdagen. Du vil skulle referere til de to institutionsledere, og en af disse, vil være din primære arbejdsleder.

Jobbet er spændende, da der er rig mulighed for at blive en del af personalegruppen i begge institutioner, og fordi to dage nærmest aldrig er ens.

Job og personprofil:

  • Du skal have overblik over administrationens mange opgaver, selv i en meget omskiftelig hverdag med korte deadlines
  • Du skal kunne lide at arbejde med en mangfoldighed af opgaver
  • Du skal have flair for IT – og lyst og mod til at finde de gode digitale løsninger til både daglig drift og institutionernes kommunikation med omverdenen
  • Du besidder gerne en solid erfaring med f.eks. kommunal administration og kendskab til Prisme, Silkeborg Data løn, Aula, Acadre, Hjernen og Hjertet samt Nemborn systemer m.fl.
  • Du vil komme til at kende personalet i de to institutioner. Du skal have lyst til at møde mange mennesker og finder det naturligt, i en vis udstrækning, at indgå i personalegruppen, der hvor du er 
  • Du skal være lydhør og omstillingsparat overfor nye løsningsmuligheder i relation til administrative opgaver
  • Du skal være parat til at lære og uddanne dig i de programmer, som du ikke på forhånd måtte have kendskab til

Hovedopgaver i teamet:

  • Økonomi, herunder rapport over månedligt forbrug og behjælpelig med forudsætninger for budgetopfølgning
  • Personaleadministration
  • Indkøb og servicerequest anmodninger
  • Vedligeholdelse af Aula, samt hjemmeside
  • Oprette og vedligeholde journalisering af sager i kommunens arkiv
  • Deltage aktivt i udviklingen af det administrative område
  • Diverse ad-hoc opgaver

Der vil blive etableret et netværk med andre administrative medarbejdere, som har den samme jobfunktion som dig. Her vil der være introduktion af nye systemer og sparring med kolleger.

Læs mere om os på link til hjemmesiderne https://blicheregnen.silkeborg.dk/ og https://gudenaaen.silkeborg.dk/

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte institutionsleder Susanne Bødker på tlf. 2011 1584 eller  institutionsleder Louise Rosen Iversen på tlf. 2144 8510. 
 
Ansøgningsfrist onsdag 4. december 2024. Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag 9. december 2024 om eftermiddagen. 
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

Hvis du indstilles til ansættelse i stillingen, vil der inden endelig ansættelsesaftale indgås, blive indhentet reference hos seneste arbejdsgiver og gerne hos flere. 

Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Silkeborg Kommune, Vilhelm Skyttes Vej 32, 8620 Kjellerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6141484

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet